Friday, May 22, 2009

Ekonomi Asas punye pasal

Aku gi skolah hari ni, macam2 jadik. Ni da masuk hari minggu ke-2 aku exam mid year examination and hari ni exam both paper Ekonomi Asas. Seperti biase di pagi hari aku stat bace buku EA.

Sambil2 dok bace buku, ade lah 1-2 kawan aku ngacau. Bercerita tentang surat PLKN yang baru sampai kat umah aku. Doam tanye aku dpt katne...

"Aku dapat kat bank..."


eh...ape aku sebut??.. Aku tak tau samada ni kesan dari terlampau fokus aku pada EA sampai jadik cmni. OK. Kite try orang lain lak.

Kawan aku si Nicky suke sgt kacau kwn yang melatah..amek soam jadik mangsanye...

"Mak, itik...sistem ekonomi...,"

dah sah...bukn aku soam je yang kurang siuman di pagi ni...wakakakaka

Kembali ke kantin sekolah, aku ternampak sekumpulan warga2 maahad y turut kurang suiman sepertiku.

Ye laa...ape kejadahnye membace lam parit cik kak oii... Dah sah la berite sal kecelakaan aku jatuh parit dulu tersebar luas. Sape yang sebar sal kisah silam aku weyy???

Huh ekaw ke...??



>>>>>>>>>>>> si tikus

No comments:

background