Wednesday, September 2, 2009

GunUNg BerAPi AkuSimA MELeTus

Tersebutlah kisah di sekolah aku...

Wujud beberapa geng nakal yang tak berapa nak betul. Aku kompius giler r sal bebudak ni cukup berani wat hal yang "might be get into our nerves"...

Citer bermula gini...
Aku ade sorang kawan leh dikatakan macam kembar aku. Sebab die pom bersifat hepi go lucky cam aku gak. Name die Akiemaye... Aku Akifays.. Citer ni tentang geng2 die la...

Akiemaye bersama teman2 nye wat 1 memorial.. Mengutuk pengawas2 sekolah. Aku rase perkara biase je kalu mengutuk dengan panggilan shrek, itik hijau dan lain2 yang berkaitan dengan kaler hijau. Termasuklah ketiak hijau...

Firstly, dorang wat atas kertas.. Buat kisah tentang ultraman menyelamatkan bumi daripada Godzilla. Godzilla yang dimaksudkan disini ialah guru disiplin kami iaitu Ustazah Nurzila.. Kejam giler panggil Ustazah ni Godzilla..

Alas, adela salah sorang daripada geng ni citer sal perjuangan ultraman menentang Godzilla dalam blog.. Aku nak bace blog tu tapi die dah wat private pada hari Merdeka 09'.. Mungkin membuktikan kejayaan geng2 ultraman tu kot..

Sebelum depa wat private.. Badan2 disiplin skolah dah tau pasal ni dan mengambil tindakan untuk mencari geng2 terbabit. Sebelum misi mencari dilakukan, dorang dah serah diri (baik betul bebudak ni)...

So, dipendekkan citer, mereka akan dibuang sekolah taun depan.. Selaras dengan misi utama geng ultraman ni untuk beredar dari sekolah ini... End

No comments:

background