Thursday, September 10, 2009

2 bULan LAgi

SPM, SPM dan SPM~~

Sekarang ni aku tengah main judi.. Aku mempertaruhkan semua usaha aku demi satu kertas result.. Samada aku menang atau kalah, itu tak penting.. Sekurang2 nye aku berani mencuba..

Dan kepada kawan2~

Aku sangat2 sori sebab selalu menghilangkan diri.. Kelas je la aku selalu on-time.. Sir Roslan too.. Sorry la selalu "ghaib" time klas anda.. This word I truly mean..

Kak Ahlami.. Sori jugak.. Mesej anda tak terbalas.. Tak topup la kak.. Raye nati adik kol.. Dun wori.. Jemput datang umah yek.. Taun ni adik wat kek khas untuk akak..

Nicky, Zara, Honey, Baby... Gud Luck yeh.. Insya-Allah kejayaan milik kita bersama.. Ingat daku dalam doamu.. Walaupun kita sentiasa tak sehaluan.. Ketahuilah.. Aku sayang korang...

Harez, Mark, Mubin, Rahman, Za_bjoe, Fouad, Emey.. Walaupun aku sekadar kenal korang dalam YM.. Rase macam korang ni besfren aku.. Thanks la.. Dan maaf kalo selame kite kenal ni aku ade wat korang sakit hati..

Dan buat sepupu2 aku.. Ewan dan Dylan especially.. Thanks coz being very nice to me.. Really mean it..

Akhir kata.. Doakan aku yek.. Kerana setiap usaha takkan berhasil tanpa satu doa yang termakbul..

1 comment:

Jihardist said...

hyeeee.....
Hppy Frenn to my new frenn

background