Sunday, September 13, 2009

TRIAL.. AiK.. ARitu KaN Da EXaM??

Kira2 seminggu sebelum pose lepas, kami warga Maahad da exam TRIAL SPM.. Entah knape cikgu nk adakan exam skali lg.. Kire kali ni amek soalan Kementerian Pelajaran Malaysia.. Exam lepas kami jawab soalan bawah Kerajaan Negeri Kelantan..

AHAD : EKONOMI ASAS
ISNIN : MATH
SELASA: ADDMATH
RABU : PRINSIP PERAKAUNAN


Perlukah??
Aku dah jawab soalan Ekonomi Asas hari ni dan aku mendapati soalan ni agak mudah berbanding soalan yang dikeluarkan Kerajaan Negeri Kelantan..

No wonder la aku tak dapat A hari tu.. -_-lll
Exam Addmath dulu pun gi amek soalan taraf universiti.. Tak patut betul...

Aku buat surprise lagi.. Selalunye pemarkahan aku tersenarai dalam TOP5 English test paper.. Kali ni aku tak tercalon pon.. Agak sedih.. Aku kene chaiyok lagi laa~

Pape pon tunggu result aku bulan 5 tahun depan.. (jangan harap aku nak bagitau)

1 comment:

background