Friday, September 18, 2009

HappY EiD uL FitRi

3 hari sebelum raye

Hari ni aku, abah dan abang ustaz shopping.. Parkson baru je bukak (lame da sebenarnyee) menyebabkan jalan makin jam dan kebetulan hari ni ramai perantau balik ke kampung halaman.. Punye la... Aku tak hadir lagi ke kelas.. Eheheh.. Aku jujur.. So.. Aku baik! Aku baik!

Went to KBMALL semata-mata nak cari sepasang kasut raye.. Ehem.. Kasut raye ni bukan mudah nak cari.. Especially yang aku punye foot size.. Masuk je kedai, soalan pertama aku pada pekerja tu "Kasut paling kecik kat sini saiz bape??" -_-lll

Ondawe balik, abang aku buat pertama kali kene saman.. 2 kesalahan:
1. Xbawak lesen
2. Tak patuh pada lampu isyarat merah

Die cool jek.. Tapi dalam ati.. Ehehehe... Sampai skam die masih fobia.. Rilex la bro..

2 hari sebelum raye

Pergi kelas tuisyen, terlanggar dinding lagi.. Pagi ni, aku tak tahu sama ada aku khayal, atau aku khayal atau aku memang khayal.. Tak lame lagi nk raye, mungkin sebab ni kot..

Malam, sume plan nak buat lemang beramai2.. Adat di kampung biase laa.. Adik aku hunt ayam memalam buta.. Senang sket sebab mase ni ayam ngah membuta.. Banyak punye plan kalo list kat sini sampai esok pon tak habes..

***

Kire short nye.. Malam sebelum raye ni aku tido lewat la.. Maybe lam kol 2 baru siap keje2 aku..
Aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.. Andai pernah tercipta satu kesilapan sepanjang perkenalan kita, maafkanlah...

No comments:

background