Wednesday, April 14, 2010

Tag dari Diari Domicile.. eh silap.. dulcet...

Em.. Dah dekat setahun aku tak menjawab soalan tag.. Maklum lee, aku tak femes cam korangs.. (ramai, so kene ade "s")

Aku rase tag ni antara tag yang susah.. Tahniah ye doncet kerana berjaya buat aku tergaru-garu kepala...


Siapakah anda di rumah?

Aku ialah apa yang semua orang fikir siapa aku.. Basic things, aku ialah seorang crazy kakak, seorang bothering adik, cheerful daughter dan berusaha untuk menjadi seorang wonderful friend..


Siapakah diri anda di samping rakan?

i really hate this tag... Em... Aku sedar sape aku.. So, aku cuma seorang kawan yang takkan sesekali meninggalkan kawan aku yang sedang menangis.. Walaupun aku tau, aku takkan boleh menangis bersama dia...
(cehh, keras gile hati..)


Lima benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai?

1. Kebahagiaan kawan aku << ni untuk Tyra Hanim dan Nicky
2. Lesen kereta << aku da puas jadi illegal driver.. Nampak polis je, cabut..
3. Kereta << lepas dapat lesen, baru aku nak kete.. Ikut turn.. Bijak tak? =D
4. Stay kat rumah sendiri << rumah da ade, ngah upgrade besar2
5. A boyfriend << ni wish aku mase birthday tahun lepas tp xdapat pom!


Siapakah nama pasangan anda?

Pasangan? Aku tukar ok.. Orang paling aku kenal.. Nik Nur Amali Nordin...


Ceritakan lima perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda.

1. Die kecik << xD
2. Die.. suke ketawa...
3. Die akan backup aku time aku jatuh...
4. Die dengar nasihat aku
5. Die.. ntah la... Die mampu buat aku susah hati kalau die tak happy...


Bila tarikh anda couple?

mengarut betul kalo aku kapel ngan die.. Tarikh aku jumpe ngan die.. 2/6/2004


Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

Die pernah tuduh aku nak rampas boyfriend die.. T-T


Lagu tema cinta anda.

...Hahaha.. Takde2...


Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?

Perubahan.. Kalaulah boleh...........


Tag sepuluh rakan anda yang lain.

Ehem2.. Tanak 10.. Sikit2 suda... Blogger list aku...
- Kawan Perempuan aku (Auni)
- Burung merpati
- Budak Eza
- Muba Tua

1 comment:

background