Wednesday, April 14, 2010

PLez JAngAn bUAng AKu.. TaPi bUNuhLAh aKU...

6 tahun sudah berlalu.. Mungkin aku dah lupa nama dia, rupa dia dan segalanya tentang dia.. Tapi aku masih ingat kenangan bersama dia..

Setahun je aku kenal dia.. Lepas tu dia tinggalkan aku.. Rasa jantung aku jatuh, remuk dan segala kecelakaan menimpa.. Bayangkan, member kamcing left tanpa bagitau walau sepatah kata..

Since then, aku still ingat dia..

Hati aku terdetik nak cuba cari dia.. At last, aku jumpa.. Betapa hati aku berbunga gembira.. Tapi..........

Aku request friend, dia reject..
Aku send mesej, tak balas2..

Banyak kali beb..

Pasal privacy punye pasal.. Aku tak leh buat pe dah.. Mungkin dia dah bunuh aku dalam ingatan dia..

Apakah yang lebih menyakitkan daripada bunuh orang dalam ingatan? Baik bunuh je aku...

No comments:

background