Monday, April 19, 2010

CukUP bEraNi kaU keNCinG aTAs AKu

Attention!
Ada satu syarikat insurans yang bernama tapi tak famous
Research Management Sdn.Bhd.


Syarikat ini menawarkan insurans hayat
plus sijil premium bsn dan segala macam kemudahan lain
seperti hospitalise dan sebagainya


Tapi dengan syarat...

RM 399 setahun


Macam2 propaganda. Kali ni aku nak membebel sket pasal syarikat insurans ni.

Tahun lepas, ejen2 syarikat ni sibuk mencari mangsa di Parkson, Kota Bharu. Januari 2010, ejen2 ni berlegar2 di kawasan Shah Alam. Kat Tesco kalau tak silap aku..

Begitu hebat. Menggunakan nama BSN untuk menipu. BSN tak pernah mengeluarkan sebarang sijil untuk mana2 syarikat insurans.

Kenapa tetiba aku post pasal ni? Pasal ada sekor tu berani call aku time aku tidur dan suh aku bayar RM3000.. Gom pe.. Then aku pergi pejabat BSN terus dan bertanya tentang syarikat terbabit..

Ini la ape aku dapat. Mentang2 guna nama BSN, ko ingat senang ke nak tipu aku?

(Sebenarnya aku nyaris kene tipu...)

No comments:

background