Wednesday, April 28, 2010

PerUBaHAn YAng mENdaDAk bEGitU MenAKutKAn

Macam la aku tahu sebarang perubahan yang terjadi tanpa bertanya cermin2 manusia di sekitar..

Keh.. Kadang2 orang lain lebih teruja apabila sesuatu yang baik berlaku pada diri kita.. Actually, boleh ke aku kategorikan sebagai "baik"?

Yela.. Aku yang sejak dari dulu lagi memang terkenal dengan sikap ala2 tomboy.. Then, nak dijadikan cerita.. Sampai satu surat tawaran.. Mak yang excited mengalahkan anak dia.. Cukup tak paham..

Lam surat tu, tertera pelbagai keperluan yang perlu dibawa..

Tang ni yang aku tak puas hati;

Sandal, selipar dan lain2 TAK DIBENARKAN kecuali kasut kulit atau pvc..
Jeans, mini skirt, baju tanpa lengan dan pakaian yang menjolok mata
adalah DILARANG SAMA SEKALI..
Harus berpakaian sopan.. (Kire baju kurung la ni??)

Whaaaat....??
Sandal tu favourite aku la....!
Kalau bab baju, lantak ahh.. Aku suke pakai jeans.. Huh.. Termasuk lam list jugak..

So, Akifays Amis bakal menjadi seorang yang............
(Nak tau? Meh date ngan aku.. Aku belanja, ko bayar..)

1 comment:

Unknown said...

wah!!
good2...i like.. :p
meh date ngan aku!! aku snts menanti..
muahaha...

background