Saturday, February 27, 2010

SorrY, aKu SAngAt BusY....

Memandangkan result SPM sudah hampir menjengah, aku speechless.. Harapan aku setinggi nama Tadika Harapan hampir buat aku jadi gila.. Kalau aku tak dapat ape aku nak, sure aku sedih.. Hati remuk.. Ondawe nak commit suicide (jangan weii..)... Dan sebagainya..

Kata orang, bile dah start keje, kita dah tak nampak perkataan "belajar".. Sebab masa tu, kita dah nampak duit.. No wonderlah ramai di kalangan remaja lepasan SPM/STPM atau yang setaraf dengannya sanggup berhenti belajar sebab nak kerja..

Tolong jangan samakan aku dengan post mengutuk level 0.5 aku ni..

Hari tu aku ngigau.. (haa... dah start da mengarut..)

Ehem.. Aku dapat panggilan daripada childhood friend.. Khabarnya dia stay kat flat Salak Selatan.. Lepas SPM, dia kerja terus regardless of nasihat aku suh sambung belajar pasal SPM dia kantoi.. So, skam ni dia nak baiki result.. Ngigau ke hapa aku tak tau..

Nasihat aku untuk bebudak lepasan sekolah.. Selagi ade masa belajar, baik belajar dulu.. Sibuk nak simpan duit masa muda.. Ape ko ingat kerja cashier kat megamall boleh buat ko jadi kaya terus??

*terkene kutukan sendiri*

Friends.. So, pape hal aku nak mintak maaf bebanyak.. Aku nak conceal lue.. Result aku, jangan tanya..

- TOP SECRET -


Yang Benar
AKIFAYS

No comments:

background