Thursday, March 11, 2010

Keputusan yang hampir... sekarang di depan mata...

Dulu MMP mencipta nama.. Sekarang, nama MMP masih gah.. Selamanya, semua kenal MMP..

Maahad Muhammadi Perempuan..
Nama yang sudah tidak asing lagi di bumi Kelantan..
Berkali-kali melahirkan pelajar cemerlang..

Masuk susah, keluar senang je..
Kalau nak masuk, UPSR 4++, PMRU Jayyid Jiddan, PMR 8++, SMU Jayyid Jiddan..
Aku masuk dengan sijil UPSR..

Kat sini, suasana belajar cukup berbeza dengan sekolah-sekolah lain..
Kat sini, cikgu cuma membimbing.. Selebihnya usaha kita sendiri..
Best la jugak.. Sebab tak guna buku teks.. Kecuali subjek Sejarah..

Aku ingat boleh la jugak sikit kenangan untuk dibawa pulang.. Memang ada..
Famous sebagai budak nakal yang menggila..
Tidak begitu pandai dan tidak begitu mundur..
Macam title aku..

"I am capable but master of nothing,"

Sekarang ni aku dalam proses menghilangkan diri.. Sebab ramai sangat peminat mengejar aku dari belakang.. Adios..

Jumpa aku di IPT..

No comments:

background