Friday, February 5, 2010

AkU tAKuT mEMeganG aMAnaH

Menjadi seorang yang penting dalam kumpulan bukanlah senang..
Setiap saat, kita diperlukan.. Tiada masa rehat, tiada masa berbual, tiada masa tidur.. Bla bla bla~

Sejak tingkatan satu lagi, aku cukup takut untuk memegang jawatan ketua.. Sebab aku tahu, kerja MESTI perfect.. Aku lebih suka jadi slave orang a.k.a budak suruhan.. So, kalau kerja aku tak sesempurna yang diharapkan, korang takleh marah aku..

Aku tak suka duduk setempat dan sentiasa on the move.. Mungkin ini faktor utama aku menjadi calon untuk menjawat jawatan tertinggi.. Ameklak aku ni jenis yang agak "membodek".. Ehem.. Setakat ni, ape yang aku mintak, sume dapat.. (ade yang terasakah??)

Tak hairanlah agak ramai gurls yang panggil aku "PPP"

Peramah, Periang dan Perampas...

=(


Bukan pe, kehadiran aku merampas jawatan penting seseorang yang lain...

No comments:

background