Wednesday, March 31, 2010

MisSEd aLL oF yOu

2005 - Form 1

First time aku jumpa Nicky dan Ikin, die tegur aku dulu.. Mase ni muke baik lagi, besar2 je nakal..

Nicky : Hai awak, name ape?
AkiFayS : Uh.. Oh.. Em.. Sima...
Nicky : Name saye Amali, ni Ikin..
Ikin : Sima? Peliknye......


2006 - Form 2

Tahun ni, secara tak sengaja aku berkenalan dengan Houri. Tu pon pasal die kacau aku tido lam kelas.. Tak tau lak leh rapat sampai sekarang..

Dan die menyimpan harapan ntuk terus bersama aku pada tahun2 akan datang..


2007 - Bas Sekolah

Nisa, salah seorang dari band aku. Kat sini aku kenal die. Mase tu aku bagi teka-teki kat pakcik bas.. Bahase jepun >> bahase melayu.

AkiFayS : Apakah maksud Sakana dalam bahase melayu?
Nisa : Ikan!
AkiFayS : ......

Itulah permulaan perkenalan kami..
Port tangga depan, nyanyi lagu indie.. How I missed that damn much..


2008 - Form 4

Last year aku bersama Qilah and da geng.. Best sangat2.. Kalo ade bebudak lain kaco aku, surely Qilah shout kat dorang...

"Hey! Aku sorang je boleh layan die macam tu!"

Hey.. Mase ni aku masih nerd. Tak hairanla aku selalu diganggu.. And the other one.. Tyrah Hanim.. Die satu2 member yang aku tegur dalam keadaan yang cukup pelik. Can't remember the exact words though..


2009 - Last

Yeah.. Harap takkan pernah berakhir. Sekurang2 nye aku tau semua ni masih wujud....

Dalam kenangan..

=)

1 comment:

little lady~ said...

eheh,,sis..


im include...

background