Friday, January 8, 2010

AkU BEnCi DiRi SEnDiRi

19 tahun aku bernafas.. 19 tahun aku belajar.. 19 tahun aku melihat dunia..

Betapa aku benci diri sendiri.. Aku tak concern pon apa2 yang berlaku di sekitar aku.. 19 tahun aku menapak di bumi secara terang.. Well, orang tahu aku wujud di sini.. Walaupun bukan semua..

I set my mind of not thinking something stupid like a norm human being did.. Like a "love".. When a girl reach the twilight, they found themselves a love.. I haven't..

Sebentar tadi, aku dikejutkan dengan satu soalan sampai aku sesak nafas.. Yeah.. Anda yang saya maksudkan.. Marzuki.. Aku tak pernah terfikir kewujudan soalan ni..

"Apa itu cinta?"

Aku shock! Nak tanye penterjemah aku, die dah off.. Mati aku.. Mati aku.. Please on9...

*tut* *tut* *tut* nombor yang anda dail tidak dapat dihubungi.. Sila cuba sebentar lagi..


Satu jawapan aku...

"saya tak tahu..."


Dada berdebar2.. Kenape la kau tanye aku soalan yang aku tak tahu jawapannye?? Aku cuba contact member web lain yang mungkin tahu jawapannya..

Tyra Hanim..
Akmal Hisyam..

...OFFLINE

***


Kenape aku benci diri sendiri?
Kenape aku takleh jawab soalan tu?
Kenape wujud soalan tu?
Kenape??

Ekoran kejadian ini, aku membelek kamus mencari makna perkataan "cinta".. Terkapai2 dalam hidup sendiri..


Saya harapkan korang Online pada saat itu..

Tyra Hanim
Akmal Hisyam
Mubaroque

No comments:

background