Monday, December 7, 2009

Sobb.. Sobb...

SPM dah nak abes.. Yeah.. Beberapa hari je lagi..

Ingatkan sume dah kembali normal macam biasa.. Rupenye makin teruk.. Stress tahap melampau.. Kalah cipan aku..

Aku tak tau samada hati aku begitu lembut ataupun aku tak reti nak marah org..



APSAL KORANG JADIKAN AKU SEBAGAI TEMPAT MELEPASKAN GERAM????



Al-kisah... aku tak tau bende ni sume jadi disebabkan oleh salah aku ataupun salah aku ataupun salah aku... Andai kata sume ni betul salah aku, maafkan aku.. Tapi aku wat pe..??

***

Flashback...

charger aku selalu ghaib.. Check balik.. Ade kat bilik korang...
Heater aku lak selalu kene rompak... Check je.. Tau dah..
Lam bilik korang gak...

Adakah salah aku sebab terlalu prihatin ngan barang sendiri??

Ataupun mengganggu korang rebus megi dan guna heater aku tanpa kebenaran??

***


So, kalo betullah "salah" aku.. Maafkan aku...

No comments:

background