Friday, December 11, 2009

KeRAnA Aku JUGa MengErTi..

Blog Ezatul Ajirah..

Blog yang secara umum menceritakan tentang dirinya, kawan2..
..cerita hantu, habbo, dan segalanya tentang dunia beliau..

Baru form4.. Tapi penulisan dia sangat menarik..
Aku pun jeles.. sikit2.. Sebab aku tak tau mengeja dgn betul..
Aku terbaca blog die tulis sal kawan die..
Mak kawan die meninggal..

Cerita Cheted:
when sadness begin

Tajuk die pun kite dah dapat agak..
"Cerita sedih ni..,"

Aku pun baca....

Sah.. Memang sedih..
Aku duk hostel ni pun kekadang teringat gak kat mak abah aku
Teringat gak leteran dorang kat aku..

Then, Cerita Cheted tu sedikit sebanyak menyedarkan aku
Dan aku nak berterima kasih sgt2..
Cheted.. Teruskan menulis..
Penulisan kau membumikan kata2..

..Kerana mata pensil itu lebih tajam daripada mata pedang..

No comments:

background