Wednesday, December 16, 2009

JangAn CaRi AkU..

Last exam.. 16/12/2009

Hari ni sepatutnya hari yang begitu happy dan last day aku memerah otak menjawab dan menghentam paper SPM..

Ada sesuatu yang amat berat dalam hati aku.. Rasa bebanan yang teramat sangat.. Perasaan untuk tinggalkan sesuatu yang berharga dalam hidup.. Yes.. Sahabat seperjuangan aku..

1 tahun, 2 tahun, 3 tahun, 4 tahun, 5 tahun... Last sekali.. 6 tahun..

Dah lama kita kenal.. Aku tahu jiwa kamu.. Aku tahu favorite food kamu dan apa yang penting sekali aku faham kamu ketika orang lain meminggir kamu..

Kamu seperti aku.. Suka hitam putih kehidupan.. Aku dilabel sebagai "white angel" dan kamu seperti "black anger".. Itu memori terindah kita..

Hidup aku tak perfect tanpa kamu.. Hubungan erat kita laksana gitar dengan string.. Dalam kelas, kamu vokalis dan aku suara latar.. Cukup sempurna.. Walaupun tanpa kehadiran gitar kapok aku yang putus string-nya 2 bulan lepas..

Aku harap aku jumpa kamu lagi.. Walaupun kita berjauhan, kamu tetap di hati aku..


Dulu kita pernah berkawan.. Sekarang kita masih berkawan..
Dan aku harap kita kawan selamanya..



Kawan Selamanya

No comments:

background