Friday, July 17, 2009

RezEki AtaU peRKarA BiasA?

Hari2 aku gi sekolah, belajar pastu balik. Begitulah rutin seharian. Dah 12 tahun aku kat sekolah. Naik boring daaa...

Mane xboring nye. Kawan yang same... Em.. kau lagi... Ape kate kalau berkawan ngan cicak sekali sekala?? Xpom ngan Godzilla ke...

Ade la 1 hari ni aku balik sekolah, cam biase laa... Mak aku cakap surat doktor sampai.
Kecut perut aku. Ingatkan aku sakit ke hapa.. Mark that lain kali kalu korang nak bagitau sesuatu berita, cakap biar terang...

Aku tengok surat tu...
"Pengambilan nurse baru di KIST..."

Abah aku orang paling hepi.. sebab 3 tahun lepas, dia hope aku jadi doktor. Maafkan aku. Aku ingat nak amek kos CEH dan CAT (Shak, aku tak maksudkan kucing dikau!)

Kat universiti la kalo boley.. Ku tanak bgtau lagi takutnye xlayak masuk. Tapi sure mau TOP universiti Malaysia. Don't worry aku tak masuk u yang same dengan korang. Jangan risaulah...

No comments:

background