Friday, July 31, 2009

First TimE Ku TEngOK orG Tu NAngiS

first of all... Ku mau ucap tahniah kat penceramah Encik Nik Mat bin Nik Lab sebab mampu buat aku nangis untuk 5 saat..

Tadi aku menghadiri ceramah motivasi Jejak Juara di Maahad Muhammadi Lilbanat. Maklumlah aku antara budak femes, WAJIB dapat invitation motivasi nih.. Abah peneman di sisi.

Blablabla~

Sampai satu tahap.. Leceh laa.. Biasa la kalo ceramah y mewajibkan kedatangan mak bapak, sure la ade bab sentimental a.k.a nangis2 berhingus..

"Bile saya pasang lagu sedih ni, saya mau sume orang pegi kat mak abah dan mintak maaf kat dorang."


Mase aku g menuju ke abah, aku terlihat kelibat seorang bermate merah. Da agak...

Seorang abah susah untuk mengalirkan air mata. Abah aku seorang yang sentiasa hepi. Tu la first time aku tengok die mengalirkan air mata. Bukan air mata kesedihan tau!
Time send abang aku g airport dulu pon die tak nangis... He3

Aku?? Jangan tanye aku... Head post tadi aku da bgtau aku nangis 5 saat..

So, laen kali, kalo ade invitation motivasi camni lagi.. ku tanak hadir... T-T
Biarlah ni jadi ceramah sentimental terakhir untukku~

2 comments:

Muhamad Shafareez bin Salleh said...

alalalaa.... kesian nyer..

akifays amis said...

erm.. sniff* sniff*
STOP THAT!!
T-T

background