Monday, June 22, 2009

Mid tErm yEar ExaMinatioN 09'

sume markah untuk subjek yang aku amek dah dapat. Seperti biasa aku sentiasa xdapat ape yang aku nak (stupid akifays, did't I ask you to study??)

yeah. Nak buka buku pon rasa cam dah xde semangat. Nak kate syaitan rasuk xde la pulak..

Sepanjang persekolahan aku, ni lah kali pertama aku rase begitu tertekan. Udah le xdapat markah yang kiut, dapat lak title lesbian. Memang kuajaq la budak yang bagi title ni kat aku. Hey, aku tau la korang jeles sebab aku rapat ngan budak2 kiut lagi miut. jangan le sebarkan fitnah ni lak (sabar aki..)

So, berbalik kepada title..
bagi pelajar yang mendapat title best student (10 A ke atas ONLY) akan mendapat satu tag bintang. (kesian betul aku xdapat)

Bebudak kelas 5A3~
kalo xcilap aku, xde yang dapat tag bintang ni. Bravo to all sebab dapat markah yang baik berbanding exam awal tahun baru2 ni. (jangan tanye aku dapat bape tapi sure aku dah pecah rekod 2nd brother aku..)

Aku masih lagi meneruskan cita2 aku nak *tut* (akan diberitahu kemudian)

p/s: kepada member2.. sori la weyh aku jarang gile online skam. kalo aku nak, bile2 mase boley tapi aku pilih untuk TIDAK ONLINE... dan kepada 2-3 member yang selalu gaduh ngan aku tu, kita sambung pergaduhan lepas SPM aku ni okey...

No comments:

background