Monday, June 8, 2009

the 10th number...

aku dapat invitation buat kali ke ke-13 dalam cuti ni. Tapi hanya menghadirkan diri kat 4 tempat je. Inilah buktinya aku kurang sosial. Saya raseee~


7 jun 2009

nicky baru je clash ngan balak nye yang tak gune tu, so nicky ajak aku ke kbmall ntuk release tensen. aku demam time tu. Tapi sbb die betul2 perlukan aku, aku g la. Aku naik taxi pagi tu. Sampai2 je aku gado ngn mamat alien xpepasal. Memang mengganggu ketenteraman awam wa cakap lu.

unknown : i love you
Akifays : who's dis pokemon?
unknown : i am not pokemon. i am digimon.
Akifays : so u cannot love me. i am power rangers.
unknown : then i'll change myself to power rangers la.
Akifays : cannot too because there's no more free place available for a new member.
unknown : ha3. Dun worry. i've back to my planet.
Akifays : i got it. u are an alien. so i'll fight u.
unknown : *gasp* we are too many. can u do it?
Akifays : what do u mean? i am not alone. i have everyone beside me.
unknown : ha3


Off HP

tunggu punye tunggu... mane minah ni...
sejurus terlihat kelibat manusia separuh zebra melintas di hadapan.

Akifays : NICKY!
Nicky : hoh.. Jupe pom. Jumpe Nana?
Akifays : *geleng2*


kami masuk dalam Mall. Pastu jumpe ramai bebudak bertitle indie, shuffler, emo, gothic, punk (perlu ke list 1-1??) etc...etc...

jumpe mak kpd ex-kayu balak Nicky. ade keje sket aku tanak citer panjang2....

makan2 chicken chop (ni pom sbb ade org belanje aku, klo x jgn harap aku nk beli sendirik)
tetibe ade orang tutup mate aku. eh silap. aku pakai spek so die tutup spek aku la.

Akifays : ....ngggg..
*penutup* : he3
Akifays : siput kering?


aku xplan pom nk jumpe girlfriend aku y sorang ni. Tapi sure thim, die dah jumpe aku. Heeeish~

beli birthday present kat die. xde pape. Lembu sekor je. Siput panggil Gemo. aku lak panggil Gemok.

...................................................................................

Pastu kami dikejar 2 mamat seperti bangla y bermuka seperti petai (uiiishh...uduhnye mulut aku).

incoming call~

Akifays : This is the voice mail box for the number *tut* (xya bgtau la)

*tut*
die letak tepon. apekah suara ku betul2 seperti suare komputer tu?

kami berlari2 bertaburan tak ubah seperti batman baru keluar dari gua. Nana yang baru lepas makan pom terpaksa berlari gak. sian die.

.....................................................................................

Akifays : siput.. nak puking.
Siput : TIDAKK!!
Akiays : .....em..em... *nearly blackout*...
Siput : tunggu Nicky. die da nk sampai.

Nicky and Nana arrive...

Akifays : nak balik da all. ok. nice meeting all.
All : ok...

.....................................................................................

ondawe nak g tunggu bas. aku ternampak iklan "digi happy". aku emo, kalo aku beli, aku ley hepi ke? try lue...

belon digi : ye adik. kami wat prommosi digi. rm10 ntuk 1 number. boley daftar sampai 10 number tuk 1 ic.
Akifays : apekah....?
belon digi : meh nak ajar cara penggunaan...bla bla bla (aku tak dengar pom)
Akifays : *hands went trembling*
belon digi : so, adik nak beli kene bg ic la
Akifays : *handed over ic*
belon digi : 18 tahun??
Akifays : knape?? tak percaye??
belon digi : ......


aku beli 2 number. 1 untuk neelzahs. niat aku beli ni sbb nk blah dari gangguan alien and preydator2 laen y suke main kejar2. aku lebey sukakan privacy and serenity. aku ade hp pom sbb music je. laen hal tadak!

No comments:

background