Wednesday, August 26, 2009

KeEP iT As OUr SECrET...

ok.. aku akui aku dah ade buat blog 1 lagi.. Tapi aku nak keep it secret pasal blog satu lagi tentang luahan aku @ kegilaan aku bercakap sorang2 dengan punching bag.. Aku girl tapi bersifat sedikit brutal dan adakalanya lasak.. Tak salah kalo ade satu kan??

Maaf sebab tak bagitau tentang kewujudan blog tersebut.. Bagi yang sudah tau dan tak sengaja tau.. Korang sangat lucky.. Sebab melaluinye, korang kenal aku.. Kerana blog akifays ni hanyalah journal kehidupan aku tapi punching bag itu blog tentang keadaan diri aku dari sudut yang lain.. Pada hari aku post entry ni, blog tu aku dah remove dari sini..

Sebab aku rase tak perlu aku hebahkan tentang diri aku yang satu lagi.. Cukuplah sekadar kenal aku dari luaran..

Maafkan aku

No comments:

background