Thursday, July 28, 2011

Cerita tentang garam di laut

28 Julai 2011
Aku harap aku ade idea nk menulis.. Sekadar ingin berkongsi perjalanan hidup aku.. Bulan September ni dah kompem aku mem-bz kan diri.. So, cerita tentang aku.. Aku baru je abes program matrikulasi di Gambang.. Result agak cam tak percaye je (Alhamdulillah).. So, yakin lah sket dapat masuk kot UM, amek bahagian Ekonomi.. Katenye, ekonomi kene strong kalo nk masuk sane.. Subjek eko, aku juz dpt B.. Yang laen A.. Istighfar byk2, insyAllah leh..

15 Julai 2011, maka kuar keputusan UPU ntk dak2 KPM mcm aku.. Yeah.. Dapat gak UM.. Tapi die letak satu lagi huruf "U".. Jadilah UUM..

Tergamam aku seketika.. Pelbagai andaian negatif terlintas di benak aku..

Maybe adik aku yang kat Kedah wat solat hajat supaya aku dapat same negeri ngan die..
Maybe aku tak cukup layak..
Maybe bewok sujud syukur sekarang sebab duit die selamat dari kene blanje aku beger..

Last sekali.. Aku terfikir..

Allah lebih tahu..
=)

2 comments:

Unknown said...

akifays, aku terharu bace entri kau!
rase cam nak nanges je..haha..
mention bewok lagi uh! :P

btw, template blog kau kelihatan feminine...tahniah! ^__^

akifays amis said...

okeh.. next time mention ko lak aww..

background