Wednesday, December 29, 2010

Sebelah kaki dah disana, cuma tunggu kaki sebelah lagi untuk................

Semester 1 dah habis, bermulalah semester 2.. Kenyataan yang sepatutnye ditulis 2 bulan lepas especially time last day semester 1 tu.. Haih..

Banyak cerita indah, banyak bunga2 dan semua yang berkait..

Tak lupe jugak kenangan yang begitu menyeksa jiwa dan raga.. Aku takkan lupe tarikh tu..

30 Disember 2010

...Hari tu, keputusan PSPM 1 keluar, ramai kot yang tak senang duduk.. Kejap berdiri, pastu duduk.. Tak kurang jugak yang keluar masuk tandas pada hari tersebut..

Aku hampir lupe peristiwa pada tarikh ni..

Yang pasti aku kehilangan 2 orang kawan rapat aku.. Sangat2 rapat.. Aku cube sabar, tahan.. Dugaan Tuhan bagi kat aku.. Please be strong..

Kata mereka, aku cume kehilangan 2 orang kawan rapat aku.. Tapi dorang? Diorang hilang kawan2, lecturer2, dan yang paling besar lagi tempat menimba ilmu..

Kawan2.. (Especially to 2 orang member rapat aku tu)
Jalan kita mungkin terhenti di sini.. Tapi ia bukanlah noktah bagi meneruskan perjalanan yang lain.. Remember.. Aku sentiasa doakan korang..

Please tabahkan hati..

S.M.I.L.E

1 comment:

Unknown said...

woot..woot..sayang ku~
aku rase ko salah tarikh..
npe 30 dec? belom belalu??
btw,npe ak tau sorg je?? sape lagi sorg??
aku rindu kau babe!
aku tahu ianya pahit..aku ade!
kalau perlu aku, text me k? :P

background