Wednesday, October 14, 2009

LeTiH wEeii

Bangun kol 5.30 pagi.. Balik kol 5.45 petang.. Sampai umah kol 6.30 petang.. Tido kol 12.01 pagi..

Perkara di atas akan kekal sampai 18/11/2009..
Aku takleh hangout, tido dengan lena, online atau makan dengan banyak.. So, aku buat wishlist.. SPM last day, bebudak kelas aku ade buat dinner kat New Horizon Garden Restaurant pukul 8 malam.. So, wishlist aku akan terlaksana pada keesokan harinya.. (insya-Allah)

1. Hangout 3 hari berturut2
2. Koma selama 3 hari
3. Makan tanpa henti selama sehari
4. Berendam selama 6 jam lam kolam air panas
5. Aku nak shout puas2


Dalam wishlist di atas, aku sangat teringin nk buat yang nombor 5.. Tanda noktah atas beban yang aku tanggung selama ni.. Dan sedikit sebanyak pengajaran tahun ni yang aku boleh amek agar kesilapan aku tak berulang lagi untuk tahun2 seterusnya...

No comments:

background