Thursday, April 23, 2009

tata sumee


Salam sejahtera buat para pembaca sekalian,

Di kesempatan yang ada ni, aku nak mintak maap bebanyak dari hujung tudung ke hujung stoking. Maklumlah dalam seminggu lagi aku akan berangkat ke asrama sekolah.

Tinggal di asrama bukan sebab dipaksa atau terpaksa, pilihan aku sendiri. Harap2 aku boleh tumpukan sepenuhnya pada exam SPM tahun ni. So, dalam tahun ni aku on9 kejap2 je. Or maybe xon9 langsung. He3. Aku olwez onda move laa. Lepas SPM kemungkinan besar aku akan tinggal di KL lak. Sedey aq~


So, untuk geng2 aku kat MMP, GBS (Geng Bas Skola), n ES (in future)... Doakan aku gak & thanks 4 viewing my blog uh. Sepertimana yang koam tau, cita2 aku tinggi sangat. Gunung Everest pom xleh lawan tau. Lebeh2 lak. So, usaha aku pom kene lebeh2 gak la.

Wish me LUck...Amin~
tata sumeee...(bulan 5 aku blah)

No comments:

background